Партнерський матеріал
2 жовтня у Полтаві проведуть бізнес-семінар «Здорові звички вашого бізнесу», який організовують у рамках циклу семінарів «Анатомія бізнесу».
Програма семінару буде корисною для директорів і власників компаній, які хочуть поліпшити якість управління компанією; керівникам підрозділів, які хочуть підвищити ефективність роботи підлеглих; HR-менеджерам, які прагнуть розвивати корпоративну культуру та підвищити якість підбору персоналу.
Під час семінару його учасники отримають 6 інтенсивних годин теорії та практики, послухають вісьмох спікерів та візьмуть участь у нетворкінгу на 250 учасників.
Організовують захід компанії «Обліксофт» та «Бітрікс24».
Доповідачами семінару будуть:
— Олександр Духота, директор з розвитку , VISOTSKY CONSULTING СНД;
— Костянтин Павленко, менеджер партнерського відділу Бітрікс24;
— Катерина Куницька, тренер з розвитку емоційного інтелекту та коучингу,спеціаліст з розвитку керівників;
— Андрій Федоров, заступник директора, «Ольшанський і партнери»;
— Юлія Лобузова, бізнес-консультант, спікер Бізнес академії Genius Marketing, співзасновник UPGRADE Sales & Marketing Agency;
— Леонід Клименко, засновник Klimmi Group, екс-директор з розвитку Binotel та «Мегаплан»;
— Олександр Перцюх, директор ОблікСофт;
— Валерій Примост, український письменник, креатор, сторітелер, сценарист.
Під час бізнес-зустрічі ви зможете прослухати такі теми:
-Чому нас можуть навчити 4 корпорації та 1 дитина?
— Процеси, які можна спростити прямо зараз.
— Жити зі своїм клієнтом. Як споживачі визначають майбутнє вашого бізнесу?
-Як розробити працюючу структуру компанії?
-Чому продажі — це навичка, а не талант?
-12 ключових показників для контролю і збільшення об’єму продажів.
-Автоматизація бізнесу як навичка.
-Маркетингові навички продажів: 20 ідей із практики.
-Емоційний інтелект як бізнес-навичка.
-Сторітеллінг і стратегія життя та кар’єри.
Реєстрація на семінар за посиланням – http://bit.ly/2ObZv3M. Місце проведення заходу: PODIUM, м. Полтава, вул. Гоголя, 38, 5й поверх
«Не очень хорошие новости», — журналист Роман Шрайк прокомментировал новые соцопросы на выборах в Раду
Единственная социологическая компания, чьи опросы были максимально близки к результатам п…